.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
استاندار گیلان عضو افتخاری خانه مطبوعات شد

در مجمع عمومی خانه مطبوعات گیلان، نماینده استانداری گیلان و شهرداری رشت به عنوان اعضای افتخاری این خانه منصوب شدند.

به گزارش شمال نیوز به نقل از فارس از رشت، مجمع عمومی فوق‌العاده خانه مطبوعات گیلان با حضور 34 عضو از حدود 600 عضو این موسسه برگزار شد.

تعدادی از اعضای حاضر وکالت برخی اعضای دیگر خانه مطبوعات را که غایب بودند به ‌عهده داشتند و رئیس هیئت مدیره خانه مطبوعات گیلان غایب بزرگ این مجمع بود. پس از بحث و بررسی اعضای خانه مطبوعات حاضر در مجمع مواردی از اساسنامه قبلی خانه با تصویب اکثریت آرای حاضران تغییر کرد.

*افزایش حق عضویت خبرنگاران

مجمع مذکور با اکثریت آرا طبق ارسال اساسنامه پیشنهادی اداره‌ کل مطبوعات داخلی وزارت ارشاد هزینه ورودی ثبت نام اعضای جدید را از 50 هزار ریال به 100 هزار ریال و حق عضویت ماهانه اعضا را از 5 هزار ریال در هر ماه به 10 هزار ریال افزایش داد.

در ادامه با قرائت اساسنامه پیشنهادی اداره کل مطبوعات داخلی مدت فعالیت هیئت مدیره خانه مطبوعات گیلان همان دو سال باقی ماند و طبق روال معمول مدت فعالیت اعضای هیئت مدیره خانه در این دوره 28 بهمن 91 به پایان می‌رسد.

*عضویت افتخاری استاندار در خانه مطبوعات

همچنین طبق اساسنامه پیشنهادی اداره کل مطبوعات داخلی، عضویت نماینده استانداری و فرهنگ و ارشاد اسلامی با حق رٱی در هیئت مدیره خانه مطبوعات حذف شد.

نماینده استانداری گیلان و یک نماینده مشترک شهرداری و شورای شهر رشت به عنوان اعضای افتخاری و بدون حق رٱی انتخاب شدند و اساسنامه اصلاح شد.

ارشاد گیلان نیز با رٱی قاطع اعضای خانه مطبوعات گیلان به عنوان عضو ناظر در هیئت مدیره این خانه انتخاب شد.

پیشنهاد هیئت مدیره خانه مطبوعات گیلان برای عضویت نماینده شورای شهر و شهرداری رشت برای عضویت در هیئت مدیره این خانه با عنوان ناظر با توجه به تلاش یکی از اعضای این هیئت با عدم استقبال اعضای خانه مواجه و تصویب نشد.

*ابهام در هیئت مدیره خانه مطبوعات گیلان باقی ماند

در انتخابات 28 بهمن 89 یکی از خبرنگاران خبرگزاری‌ها بر خلاف اساسنامه قانونی و مورد تصویب در جایگاه حقوقی سرپرست خبرگزاری‌ها و سرپرستی نشریات سراسری برای عضویت در هیئت مدیره کاندیدا شد.

سکوت یک‌ساله خانه مطبوعات گیلان در پاسخ به اعتراض خبرنگاران و اصحاب رسانه این استان در مجمع فوق‌‌العاده نیز نشکست و هیئت مدیره به سکوت شائبه‌برانگیز خود برای ادامه فعالیت غیرقانونی فرد مذکور همچنان در ابهام باقی مانده است.

تاکنون بازرسان خانه مطبوعات گیلان به این مطالبه به حق اصحاب رسانه گیلان پاسخی نداده‌اند.

به گزارش فارس به دلیل کاندیدا نشدن اعضای جدید برای تصدی بازرسان خانه بر اساس تصمیم اتخاذ شده در مجمع عمومی عادی که قبل از این مجمع برگزار شد، همان بازرسان قبلی به کار خود ادامه می‌دهند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.097 seconds.